Makro

Evaluaciones de Makro

Mostrando las 3.338 evaluaciones

Ambiente comodo

Ambiente cómodo de trabajo con un excelente equipo de trabajo

Pros

Inclusión a planilla y beneficios de ley

Contras

No

Nevděčné zacházení ze strany vedení

Neadekvátní finanční ohodnocení a vzhledem k náročnosti práce . Absolutně neprofesionální přístup vedení!

Дуже добре

Приємна атмосфера. Гарний колектив. Чудові керівники.

Productive

Great place to work. It being in retail means you have to work weekends and public holidays. There is a great culture there and I would recommend the company

werk privé

de mogelijkheid gehad binnen management om naar 32 uur te gaan door ziekte partner , dat doen weinige hen na .

Reuze naar mijn zin daar ,al sinds 2009

Ik kwam in 2009 bij de makro terecht en had het gelijk goed naar mijn zin,leuke collega's en wederzijdse waardering. Top baas

Productive and fun

Hard work ,plenty to do at all times,lots of face to face customer enquiries ideal if your a people person.i enjoyed my time working there.only downside was too many departmental managers.

A very friendly, fun and informative environment.

A typical day at work would be interacting wit a minimum of about 40 to 70 customers as an individual, then even more if it's a busy day at work. That huge amount of people one interacts with came as a great deal of experience as it becomes a habit as to how to deal wit customers and fellow colleagues at the same time. With al that learning and fun, there is always one or two difficult individuals to deal with, be it colleagues or clients.

Buen ambiente de trabajo.

Mi valoración en esta superficie es positiva me dieron la posibilidad de demostrar mi trabajo es un grupo de personas que ponen a disposición su experiencia para que tú puedas aprender rápidamente Te adaptas rápidamente

Pros

El horario laboral

En general mal ambiente de trabajo, por parte de encargados

No puedo valorar positivamente. Es el trabajo donde peor he visto que se trata al personal

Pros

Contras

Todas

Ambiente relajado termine y no me volvieron a llamar

Me gusto mucho la dinámica y el empleo en sí he tenido la oportunidad de trabajar de eventual 2 veces

Voltaria Se fosse necessário ótima empresa tive problemas nas trocas de gerentes Não entendo muito o que aconteceuO gerente ficava atrás de um encarregado o dia inteiro para cobrar o que tinha que cobrar dos chefes de setoresSendo que ele tinha obrigação de correr atrás dos chefes de setores para obter os resultadoCanseiTive que sair

Productive and a fun working environment

Its a really nice place to work, the staff is awesome and the management is good. There's a lot of experiences to be learnt. There's a lot of learning done.

Fun

There are challenging there and there, manager always there to support,it's friendly place to for, employees have most benefit,medical aid,provide fund,staff discount and so on,there is work improment programs,

Slecht management en salaris

in het begin ging het goed, maar later word met je geld en uren gehusseld, kijk ook goed of je loonheffing betaalt want dat vergeten ze ook.Vraag je om hulp, verwacht dat je of geen hulp krijgt of een dom antwoord.een grote tip van mij: ga hier niet solliciteren of werken, daarmee bespaar je een slechte tijd

Pros

Korting voor lunch in de kantine

Contras

Management vergeet te snel dingen

Slecht

Dank u bronze properties om ons bij het grof vuil te zetten voor 150 miljoen€

Pros

Super leuke collegas

Boa de trabalhar, responsável, preocupa com o funcionário, respeitando seu espaço.

Dinâmica agradável parceira, amiga do funcionário.

No volvería a repetir

El sueldo no está mal, pero el trato de algún "encargad@" es nefasto. Te dicen que tienes 2 días al mes para elegirte fiesta pero después no puedes elegirlo ya que te lo ponen ellos el dia que menosfaena tienen, para que los jefes puedan tener fiesta los sábados. también te dicen que tienes posibilidad de quedarte pero cada dos meses renuevan la plantilla

Pros

Experiencia

Contras

Sales siempre tarde

productive, busy workplace

management can come and go with youcustomer assistantworking pallets loading stock on shelvesheavy liftingmanagement expect you to work a pallet an hour

Empresa ótima para se trabalhar

Foi um prazer ter trabalhado no Makro atacadista.

Tube un gran Apollo desarro y formación profesional

Haz una pregunta sobre cómo es trabajar o entrevistarse en Makro. Nuestra comunidad de usuarios te ayudará con tus dudas.Haz una pregunta

3,6 de 5 estrellas en Estabilidad laboral/Desarrollo profesional
  • Makro